Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2011

Öppning

Idag jobbade jag öppning för första gången sedan juni. Känner att jag tappat lite på dessa månader men det brukar snabbt komma tillbaka igen men gud va skönt att sluta tidigare än 16.00 Har jiobbat väldigt mkt mellan pass. Inte slutat innan 16.00 en enda gång på över en månad.

Nu ska jag snart iväg på föräldraföreningsmöte. Ska bli intressant å se om dom grillar mig efter allt som hänt. Fast jag skiter i om dom tar upp mitt facebook skriveri. Jag får tycka precis vad jag vill. Å jag har inte gjort några presonangrepp så vad fan bryr dom sig för.

Kanske skulle hoppa ur min onepiece och klä mig lite anständigare.....NÄÄ den är ju så skön så det får dom allt ta på mötet, haha!

1 kommentar:

  1. Så du drar till FÖRÄLDRAMÖTET i en OP?! Lovely Karro! då ska jag absolut sy en till mig =)

    SvaraRadera