Summa sidvisningar

onsdag 1 februari 2012

skit CSN

Hur tänker folk igentligen? Får antagligen inget studielån från CSN för att jag inte pluggade färdigt på högskolan. Hallå jag var 18 år, kom in på betyget G i språk C=spanska och alla föreläsningar hölls på spanska. Min fråga är: Är det meningen att man ska kunna flytande spanska efter att ha läst det 3 år på gymnasiet? Är det konstigt att man inte klarar av tentorna när man inte förstår vad läraren säger på lektionerna? Hur kan dom utgå från att jag 12 år senare är samma människa? JAg har ju betalat tillbaka lånet för länge sen så det borde ju ha någon som hellst betydelse. Jag har slutat en fast tjänst för att plugga! Vad är det som säger att jag tänker hoppa av denna gången? Grrrrr.....

En possitiv sak idag: Fick VG+ på senaste inlämningsuppgiften :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar