Summa sidvisningar

fredag 30 oktober 2009

Helg....

...är det nu även om jag öppnar resturangen i helgen. Bodypumpen tog rejält idag. Bra jobbat E och M!! Jag klarade nästan hela plankan :D Känner redan träningsverken komma krypandes.

Igår han jag inte skriva något, va fullt upp hela dagen(nästan) Tog det lugnt fram till lunch för jag stängde ju onsdag natt. Hämtade syrran och åkte först en sväng till Osten, självklart va jag tvungen handla några saker, skulle även ätit där men det va så mkt folk att vi valde wokstugan istället. Och när man är på stan MÅSTE man ta en sväng in i butikerna. Hade bestämt mig för att inte köpa några kläder denna månaden men hittade dessa underbara klänningarna till flickorna i jul.
Efter rundan på stan åkte jag och barnen hem för jag skulle fixa mat innan det var dags för träning, men jag somnade på soffan så det blev yoghurt och mackor. Barnen lämnades hos syster och jag åkte på bodystep. Svettigt som f-n. Ringde T som va å hämta L och A hos syster. Grabbarna kom på att vi skulle hämta sibylla mat och vem är inte med på det efter ett hårt träningspass? Kollade på mammas pojkar. Kan inte förstå hur man kan vilja va med i ett sånt program. Tur det finns människor som gör det iof för det är väldigt underhållande.

Nu hägrar den stora godisskålen och en film på det kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar