Summa sidvisningar

måndag 26 oktober 2009

Ny vecka..

Jaha då va helgen över. Vill inget hellre än att gå å lägga mig. Har absolut ingen lust att jobba :( Tänk om man jobbat dag, då hade man inte hunnit fundera på om man haft lust eller inte. Hmmmm.....T kanske har haft rätt hela tiden. 7-16 är nog inte så dumt ändå!
Dagis är stängt idag så barnen får va hos mamma den timman som vi jobbar om lott. Det är också en rätt trist grej, jag börjar jobba 15.45 och T slutar 16.00 Så barnen får va ca 1 timme på dagis dessa dagar. Känns inte alls bra men vad ska man göra...?
Jag är såå glad över min 2 E på jobbet. Utan dom hade jag inte överlevt :D

2 kommentarer:

  1. Då har jag en blogg till att följa. Kul!! = )

    SvaraRadera
  2. Hehe, dina 2 E, vad gulligt :) Vi hade inte överlevt utan dig heller Karro! :D
    / E

    SvaraRadera