Summa sidvisningar

tisdag 17 november 2009

3/4

Nu har jag och barnen vart och vacinerat oss. Igentligen va det bara barnen som skulle vaxineras men sköterskan frågade om jag också skulle ta det och då hämta hon till mig med. Jag fick först så barnen kunde se att det inte va något farligt. Sen va det Ls tur. Modig som tusan satt hon i mitt knä och jag sa till henne att inte titta när hon skulle stickas men det skulle hon minsan! Vilket slutade med skrik och panik. Det va visserligen över på 2 sekunder så så farligt va det ju inte. Man vet ju hur det är, är inte det minsta rädd för sprutor eller blodprov men tittar jag när dom sticker drar ändå bort armen av någon underlig anledning. Och sist va det ju då A som skulle få sin spruta. Hon skrek från att L fick sin, tills vi gick ut genom entrén. Nu sitter vi och väntar på biverkningar. A däcka precis i soffan och jag är allmänt slö. Vet inte om det beror på sprutan eller om det bara är den sömnlösa natten som ger sig tillkänna.

Har även hunnit med å jobba ett par timmar. Hade en special som va tvungen göras, ska tillbaka till jobbet i em för vi har team möte.

I kväll ska vi bort på lite härlig fika och mamma prat. För en gångs skull är det jag som blir bjuden på party och det är ju inte fel ;)

Vet inte om jag ska måla väggar, byta sängkläder eller vila! kommer nog sluta med att jag sitter kvar här, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar