Summa sidvisningar

tisdag 10 november 2009

Ush och blä...

Försökte äntligen få ur mig hur jag känner på jobbet idag, men det va mkt lättare i huvet än i verkligheten. Vad jag/vi än sa gick det inte in! När flera på jobbet känner att det inte fungerar och blir nedstämda kan det inte enbart bero på personerna i fråga, men jo då tydligen är det upp till oss att rycka upp oss. Det va iaf så jag tolka "svaren" jag fick. Om någon har ett jobb till övers så tar jag det gärna! Vill inte ha det såhär längre, fast nu vet han iaf om att jag inte har någon motivation och har tappat glöden totalt. Gillar inte alls att va shitfledare och jag tror fler känner så. Vi får "skit" både uppifrån och nerifrån. Allt ansvar vilar på våra axlar! Förstår att även cheferna har mkt på deras axlar men det MÅSTE finnas ett annat sätt än detta? Har vi ingen motivation kan vi ju inte gå framåt!! Är det så svårt att förstå!! Nu har jag gnällt så det räcker för idag. Hade inte övrig personal vart så otroligt underbar hade jag knappast vart kvar. TACK alla donkare! Imorgon blir det Ullared med bästa E, min aldeles egna lilla guldklimp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar