Summa sidvisningar

måndag 14 december 2009

dåligt med uppdatering

Jag vet att jag vart urkass på att uppdatera men har vart fullt upp de sanaste dagarna med sjukhusbesök, jobb, partaj, sjuka barn, trasiga tv:apparater mm.

Imorgon är jag iaf ledig och då ska jag se om jag kan få en tid för Alice på vårdcentralen. Hon har fårr en sån jävulsk hosta igen. Fick halvt panik i morses när hon inte kunde sluta hosta. Hon hostade och kräktes och hostade och kräktes osv....till slut fanns inget mer att kräkas men hostan fortsatte ju ändå. Hon led verkligen det såg jag :( Då gjorde det ont i mig kan jag lova.

Idag har vi även vart å köpt julgran som va tvungen kläs på stubinen. Storasyster har längtat som bara den efter julgranen och vad kunde inte passa bättre än att få klä granen när lillasyster fått så mkt uppmärksamhet pga hostan. Måste bara köpa nya kulor och glitter. Har ju turkost och silver vilket inte passar i mitt julröda vardagsrum.

Nu blir det sängen!

2 kommentarer:

  1. Ja, du om jag visste det. Hm.. Hoppas lill-tjejen blir kry från sin hosta snart.

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Stackars Alice, hoppas ni kan få ngt mot hostan på vc. ang virkning så såg precis allt ut som SKIT när jag började, och jag har bara virkat sen januari i år, så övning ger färdighet...men gör inget avancerat i början, jag gjorde typ ett par grytlappar ocg sen en mössa till Lova, en enkel variant. men såklart kan vi träffas om du vill!?

    SvaraRadera