Summa sidvisningar

torsdag 3 december 2009

ingen rolig dag :(

Dagen började bra trotts att farfar fortfarande är på KSS. Skulle handla de sista julklapparna(vilket jag gjort) fixa barnvakt till imorgon och handla lite åt farmor. När jag bokat barnvakt ringer jag T för att bekräfta. Får då veta att han sitter fast i landskrona och får inte åka därifrån förräns han har alla papper som han måste ha när han kör farligt gods. Han åkte kl 5 i morses för att hinna hem och hämta barnen så jag kan komma iväg till jobbet, tur jag har världens bästa mamma som kunde sluta sitt jobb tidigare. Inte nog med det så inväntas 10 000 i böter :( Kan säga att vi är rätt uppgivna nu. Jag som äntligen började komma ur min deppresion. Nu är jag nere på botten igen. Varför, varför, varför!!!!!!!! Visst T ska veta vad han ska ha med sig, men det ska även dom som fixar alla papper och den som ger honom uppdraget!

Pratatde precis med honom igen nu på telefon. 3 timmar har han suttit och väntat, INGEN verkar bry sig om att få hem honom. Hade jag vart T hade jag lämnat skiten där och åkt hem vilket skulle medföra ett ex antal hundratusen arbetsgivaren skulle få betala till ägaren av kontainrarna alt. hade jag väntat i utbyta mot att arbetsgivaren betalat böterna. HAde i vart fall inte stannat kvar för att va "snäll" mot någon. Finns faktiskt andra åkerier!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar