Summa sidvisningar

fredag 29 januari 2010

Då va det fredag då....

Fast jag ser det som torsdag fortfarande eftersom jag ännu inte kommit i säng då jag jobbat till 01.15

I Onsdag släppte me and i sin vårkollektion. Självklart va jag tvungen ha en visning den dagen och det fick jag ju, trotts snöstorm. Kläderna är ju helt underbara!!! Handlade typ allt som vanligt så nu vet ni vad jag har att göra framöver....just det, lägga ut de utväxta kläderna på tradera!

Hände en annan helt otrolig grej i onsdags(tror iaf det va den dagen) Polisen ringde T. Trodde först det gällde hans böter men det va det ju inte. Med lite tur har dom hittat hans cross i Riga!!!! På lördag ska vi jämföra bilder. Polisen håller på och försöker spåra den via ramnummret från första ägaren och vidare. Vi han ju aldrig skriva av det innan den va stulen. Lappen och pennan låg i hallen i väntan på att användas!!! Vilken otur man kan ha eller! hur som helst spelar det ingen roll om det är den crossen eller ej, vi hoppas ju så klart det är våran och det skulle va grymt om att få sen Polisen göra något bra! Inte för att dom är sååå dåliga men det är ju sällan man får höra att grejer hittats.

I dag(torsdag) fick flickorna sin andra dos av vaccinet. Var i valet och kvalet om jag skulle låtaa dom ta det men det blev iaf så. Tror inte det vart så farliga biverkningar än. Inte som förra gången iaf då va ju A riktigt dålig. Får se hur dom mår imorgon. L har ju blivit lovad ett nytt spel till wii. arthur och maltazard. Skövde på lördag med andra ord.

Shit va jag hade mkt att skriva om idag. Tror det är längsta inlägget någonsin.

Nu ska jag leta upp mitt strykjärn så jag kan börja fota imorgon(fredag)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar