Summa sidvisningar

onsdag 3 februari 2010

shit va tiden går...

Hinner ju inte med att blogga!

Igår va det dags för första beletten. L va såå duktig. Hon förstod inte riktigt vad hon skulle göra men hon försökte och hon verkade ha riktigt kul. Dom va så söta i sina balerina kläder :D
Efter baletten va det dags för step. Eftersom jag körde pump dagen innan hade jag ju givetvis träningsvärk i benen trotts att jag fuskade mig igenom pumpen ;) Stepen gick iaf rikigt bra förutom benlåten då. Har bokat in mig på ett bodypump pass i kväll också men det hinner jag nog inte gå på för lillasyster fyller 14år.

2 kommentarer:

  1. Jag har allt tänkt tanken! ; ) Men det känns lite B det oxå...

    SvaraRadera
  2. Nu känner jag mig lite trög här!! Men vad e det du inte tycker? Kramis.

    SvaraRadera