Summa sidvisningar

torsdag 4 mars 2010

Ledig dag

Idag är jag ledig. Skönt!
Gårdagen va en riktigt piss dag det med men humöret va det bästa på länge! Morgonen började med att alla rutor på bilen behövde skrapas INVÄNDIGT! Helt omöjligt rent ut sagt, kom iväg lite sent till dagis. När jag kom in till stan va det kö till dieseln så jag kunde inte komma in till jobbet, korkade lastbilschafförer säger jag bara! Sen flöt det på bra för mig iaf. Då drabbas S. Hon skulle tömma vår soptunna i pressen och det slutade med att soptunnan låg i pressen. Å så drabbas M, hon försov sig. I samma veva som hon skulle börja kom varorna + SVT. Så jag tog i stort sett emot varorna ensam. Kollade försäljningen och det visade sig att vi även sålt en bit över budget. Alla va sjukt duktiga!
Nu ska vi iväg och handla å fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar