Summa sidvisningar

tisdag 2 mars 2010

piss å skit!!

Jävla förkylning!!!! Blir ju aldrig riktigt frisk. Slutade ju min pencelinkur(?) förra veckan men nu känns det som skiten är påväg tillbaka. Är liksom i det där mellanstadiet. För sjuk för att va frisk och för frisk för att va sjuk!!!! Gahhh!!!! Har inte tränat på 3 veckor typ, jo körde lite lätt förra tisdagen men det gjorde så jag fick ont i bröstet så nu väntar jag tills jag är fullt frisk. Kommer jag nog aldrig bli :(( Nu ska jag bära upp barnen sen ska även jag hoppa i säng om jag ska orka jobba imorgon.

1 kommentar:

  1. Helt rätt, man ska inte gå & hålla nåt innom sig. Nån gång kommer muren man har byggt upp att rasa ialla fall. Å ju mindre raset är, destå bättre. Så ut med känslorna med en gång! = )

    Krya på dig!!

    SvaraRadera