Summa sidvisningar

onsdag 12 oktober 2011

Fru Sandstedt

Har inte vart inne här på ett par dagar men det har ju sina anledningar.
Den STÖRSTA anledningen är ju att vi haft 30 års kalas + att vi passade på att gifta oss! Så nu är jag Fru!!!! Heter numera Karoline Engblom Sandstedt. Kalaset/vigseln gick iaf jätte bra och vi fick dom mest perfekta presenterna! Festen på kvällen va även den helt perfekt. Sista gästerna lämnade vid 03.30 så vi va ganska så möra under söndagen(gissar att det va fler än vi).

Söndagen=Tacksägelsedagen. Då va det mest vila på förmiddagen. Kl. 14.00 va det familjegudstjänst och Lina skulle ju va med å sjunga så dit fick vi allt traska iväg. Det va såå fint! Efter det så åkte vi till Skara en sväng. Tommy skulle kolla på några jaktkläder inför måndagen. Dock va det inte alls vad han ville ha så det blev en utomhuslampa istället.

Måndagen var det dags för jobb igen för min del. Tommy tillbringade dagen i skogen för det va ju första dagen på älgjakten. Han lyckades dra på sig en förkylning som nu resulterat i sängläge. Inte mkt med den karl idag vill jag lova. Han är väldigt sällan eller aldrig sjuk i feber och förkylning.

Idag är jag ledig, det är skönt. Ser dock inte fram emot resten av månaden för nu börjar alla mina mellan skifts pass :( Bara att bita ihop och hoppas att nästa schema är bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar