Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2012

Fredag igen

Det va som sjutton vad veckorna går snabbt. Redan helg ju! Skönt är det. Igår va jag på me and i party. Blev billigt för barnen ville bara ha var sin klänning. Själv valde jag ut en topp. Och hittade ett par byxor på rea som jag inte kunde motstå.

Skulle träna i em. men jag avbokade. Hinner helt enkelt inte. Ska iväg i kväll och bowla å det måste städas och fixas med mat. Forskarna har rätt: Kvinnornas blodtryck stiger när dom stämplar ut från jobbet p.g.a att dom tänker på allt arbete som finns i hemmet. Matlagning, barne, tvätt, städ mm. Männes däremot sjunker när dom stämplar ut. Dom känner att nu är det dags att vila. Finns säkerligen massor med män som får stigande bloddtryck också men jag känner iaf igen mig. Det är såå skönt att gå till skolan för då slipper man tänka på hemmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar