Summa sidvisningar

måndag 9 januari 2012

Nytt år, nya möjligheter

Stora saker har hänt sen sist. Jag har sagt upp mig från jobbet så jag är numera arbetslös! Visst, jag är pank men mår såå mycket bättre! Planerar att studera men fram tills jag kommer in på det jag vill så får jag väl försöka hitta någon sysselsättning. Hellst någon typ av timanställning/inringning så jag senare kan kombinera med studierna.

Jag har tapetserat om i gamla lekrummet också har vi flyttat ner vårat sovrum dit. Tjejerna har numera var sitt rum med var sin säng och var sin tv!

Vad som hänt med mina barn det kan jag bara inte förså! Den ena skriker värre än den andra. Det enda man hör här i huset är gnäll, tjaffs å skrik! Gud va skönt det ska bli när skolan börjar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar