Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

mycket

Ja det blev lite mycke på en gång så jag har inte hunnit uppdatera men här kommer historen: I tisdags ringde telefonen och jag skulle få komma på intervju redan på onsdagen. Sagt och gjort intervju blev det och lika snabbt gick det därifrån. Gick därifrån med jobb tor-sön 7.00-16.30. När jag kom hem från intervjun ringer telefonen och jag får beskedet Du har fått en plats på skolan! Kom torsdag kl. 9.00. Jo men tjena! Va bara till å ringa chefen och tala om att jag inte alls kunde jobba torsdag förmiddag, men jag ville ändå köra eftermiddagen å det fick jag. Så fort ändrades mitt liv! Får se hur mycket jobb det blir men blir iaf ett kvällspass i veckan så jag får känna på den turen också.

Trött i huvet är jag men det blir nog bättre snart. Nu ska jag hem till mamma en sväng för att göra lite intervjuer till skoluppgiften som ska lämnas in senast söndag kväll... Ingen lugn helg här inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar