Summa sidvisningar

måndag 2 juli 2012

Jaha..

Då tog jag "helg" igen då! Hoppade ju in extra igår så blev inge direkt helg men jag är ledig tis-fre denna veckan så tar helg nu istället, om jag inte blir inringd igen då vill säga.

Idag följde två kompisar till Lina med hem. Allt gick jätte bra tills minuterna innan dom blev hämtade. Då hoppar ena tösa ner från klätterställningen och vrickar foten. Inget gråt men hon hade ont. Hoppas det inte blev så allvarligt. Tyckte jag hade bra koll som gick ut ock spanade var tionde minut. Där ser man vad snabbt en olycka händer, och man kan ju inte passa ungarna nonstop heller. Skulle jag hänga över axeln på Lina och hennes kompisar när dom är här skulle hon snart inte ha några kompisar kvar.

Ja just d. I morses såg jag något konstigt i Alice hår och när jag titta närmare så ser jag att det är en FÄSTING som bitit sig fast. Ush va vidrigt! Hoppas hon inte blev smittat av något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar