Summa sidvisningar

söndag 1 juli 2012

Nya tag

Å va hände med mitt bloggande? Jo det fick ligga lite på hyllan. Likaså min träning. Har varit en ganska så jobbig period. Vad är det då som har hänt?

Skola: Jag avslutade Vård och omsorg å Människan socialt och kulturellt med VG i båda kurserna. Bägge med en hårsmån från MVG men hade inte tid att gör de uppgifter som behövdes för att få högre betyg. Strulet med CSN satte käppar i hjulet för det men VG var ju mer än jag hade förväntat mig så jag är nöjd ändå. Sen påbörjade vi social omsorg å etik och livsfrågor men etiken hade jag validerat så hoppade på Medicinsk grundkurs istället. Slutade med ett VG även i Medicinsk grund. Social omsorg fortsätter nästa termin så där vet jag inte hur jag ligger till. Nu har jag iaf sommarlov. Men vilken student har råd med sommarlov?

Jobb: Eftersom CSN strulade var jag ju tvungen jobba så mycket jag bara kunde samtidigt som jag studerade mer än heltid, men jag fixade det! Nu är det ju sommarlov och jag hade turen att få jobb båda perioderna. 86% till på köpet! Riktigt skönt att vara ledig efter jobbet måste jag säga. Inga prov eller inlämningsuppgifter att tänka på. Så jo, litet lov är det allt.

Fritid: Förutom Jobb och skola så gifte sig ju lillasyster. Många timmar gick åt till detta så nästan en heö vecka försvan från skola och arbete men det va det värt. Tror dom blev riktigt nöjda med deras dag. Jag fick ju äran att göra tårtorna.

Här kommer lite bilder:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar