Summa sidvisningar

tisdag 25 januari 2011

imorgon!

Ja imorgon är det ny kollektion från me and i!!! Såå spännande. Borde igenligen baka kladdkakor nu men kan inte slita mig från datorn. Fattar inte hur den kan ha en sån dragningskraft. Skulle även ha städat idag men fick känningar i magen(magkatarr) så hade inge lust alls. Drog iaf iväg på träningen och det gjorde susen för nu har jag inga känningar alls. Kan iof bero på att jag tog medicinen innan jag åkte så den har vaäl börjat verka. Och träningsvärken kom som på beställning bara för jag sa till Malin innan passet att jag inte hade några känningar från pumpen igår. Varför sa jag så? Bara gilla läget och inta gravid gången igen, haha. Nu mmste jag göra någon nytta trotts att klockan är 21.30. C Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar