Summa sidvisningar

torsdag 20 januari 2011

Torsdag

Har jobbat idag och det har varit super kul. Håller på och verifierar personalen på massa listor och det är skit kul. Och städar som galningar gör vi med. Hela stället ska städas från golv till tak. Det är faktiskt också kul....ALLT är kul just nu. Vet inte varför men så är det. Nu är mitt riktiga jag tillbaka! Hoppas det fortsätter så.

"Dieten" eller vad man ska kalla den går faktiskt bra. Vet inte om jag går ner så mkt i vikt men det känns bra. Har kännslan av att orka mer, vet dock inte om jag gör så mkt mer än normalt.

Imorgon tar lillasyrran EXAMEN!!! alltså va fan händer! Ska hon ut i arbetslivet? Nu blev jag plötligt riktigt gammal. Är väl bäst jag lägger mig så jag får min skönhetssömn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar