Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Uppehåll IGEN!

Blev visst ett litet uppehåll ändå. Pga Jobbet har jag inte haft tid att starta datorn tyvärr, eller det kanske är bra!? Hur som hellst går det jätte bra med "dieten" ingen dricka, godis eller fika på 4 hela dagar! Imorgon är det lördag och då får jag äta vad jag vill! Inte för att jag är så jätte sugen på sötsaker men något kommer allt slinka ner :D Träning har det heller inte blivit så mkt pga jobbet men ett spinning pass är planerat på söndag. Nu ska vi in och handla lite och i kväll blir det jobb igen.

2 kommentarer:

  1. jag har bestämt mig för att testa på kalvfilé ikväll. Jag måste kanske fråga var det kommer ifrån, för jag har hört att kalvarna som går till slakt inte behandlas så bra. Sämre än de andra slaktdjuren faktiskt. Äh. nu blev jag nog lite osäker igen. Jag får se vad jag tar..

    SvaraRadera