Summa sidvisningar

söndag 9 januari 2011

Nya tag!

Kan väl inte va sämre än syrran ;)

Får ta nya tag med bloggen nu när det är tävling på G. Tävlingen går ut på att tappa flest kilon på 3 månader. Det är jag, mamma och syrran. Är sjukt taggad men blev lite ledsen när jag skulle boka in pass för jag jobbar på dom roligaste. Bokade faktiskt spinning på söndag! Det ska bli spännande. I övrigt blir det zumba här hemma, och kanske lite promenade. Synd att snön smälter för det hade ju vart perfekt motstånd att dra barnen i var sin pulka!! Oavsett vem som vinner ska det bli kul å se resultaten. OJ! Va det jag som tänkte det där!? HALLÅ!! Vart tog tävlingsmänniskan i mig vägen!!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa lite, det förtjänar jag efter 4 dagars arbete :D

1 kommentar:

  1. dagen har börjat dååligt för mig. :( skulle upp sju för att börja med skolarbete och vad händer? jag försover mig.. MIn tidsplan är helt pajjad! ://

    SvaraRadera